Sätta fart...!!

Hej på er!
 
Ja, lill-tjejen åkte upp till Uppsala med tåget igår, mannen och jag kommer snart efter... Ja, vi ska fira Valborg där, tjejen med sina juristkompisar... Sen tar vi med hennes bohag hem på återresan, ja, hennes tid i Uppsala är slut... för denna gång... Nu börjar nya "äventyr" för henne...
 
Mannen och jag ska fira min födelsedag också, på "Uppsala-vis"... hihi!
 
 
Ja, Wania är ju nu friskförklarad och har därmed också börjat äta sin vanliga mat... Min tanke är att hon ska gå ner i vikt nu, minst 1,5 kg! Men redan ser jag skillnad, hon är inte alls lika "uppsvullen" i magen... och ja, -0,2 kg är alltid något, på en vecka knappt... 👍🏼
 
Mitt "gå-bort"-arbete blev uppskjutet några timmar, så jag ska passa på att göra lite hem-arbete då!
 
Kram på er!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0