"Intervju"...

Hej där!
 
Idag hade jag ett möte med en lärare/forskare från Linköpings Universitet! Ja, låter spännande va´?! Jo, men visst är det lite kul! Hon har hittat min blogg och sedan tagit kontakt... Hon håller på med en studie i "kvinnor som arbetar i och kring hemmet", ungefär... typ som vi hemmafruar! Nu finns ju alla möjliga varianter på att arbeta hemma, man kan ju driva både företag och bloggar, samtidigt som man är hemma-mamma med sina barn... eller som jag som är "ren och skär" hemmafru! Haha! Jo, för tyvärr är det väl så, att några pengar för bloggen får jag inte... jaja...
 
Kul var det, om än lite udda att sitta och "briljera" om sig och sitt...! Att någon kan vara så intresserad av mitt liv liksom... ha...!
 
Och vet ni, jag har inga bilder idag!! Hu, vad tråkigt!
 
Kjaaam! *Återkommer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0