Fixat...

Hej!
 
Ja, dagarna går och det närmar sig vår stora fest! Det är fortfarande en del "fix" kvar, men idag sattes bl a tältet upp...
...STORT tält! Det blir bra, tror jag... Hammocken är ihopsatt också och jag har fortsatt med en del städning på utsidan... Imorgon blir det eventuellt ett nytt kylskåp...!! Njae, vi hade kanske ändå tänkt köpa ett nytt (vårt lilla extra) och just nu behöver vi mer "kylställen", så... vi får se...
I torsdags var mamma och jag in till stán på kvällen och tittade på "Blodomloppet"... Mina tjejer deltog också, i loppet alltså... Den här fina orkestern underhöll! Jag känner ena tjejen där, men jag säger inte vem... *blink
MÅNGA var det som sprang, fantastiskt!
 
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, det är ju en dag imorgon också...
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0