Ordning i oredan...!

Hallå igen!

Min mamma säger att jag har sån´t tålamod... och det har jag kanske, i vissa situationer... Men när det gäller min städning, så är jag nog lite otålig...


...jag börjar lite här och där och innan jag är färdig så måste det liksom bli kaos...! Men någon sorts ordning har jag allt... det brukar ju bli bra till slut...!

Skjortorna är i alla fall färdigstrukna, yeah, det är skönt! Jag gillar i och för sig att hålla på med tvätten, det luktar gott och jag blir liksom lycklig av att vika ihop och lägga in rena kläder... men det är det där "måste" som jag inte gillar... när det liksom hänger över en... Jaja, nu är det gjort!

Nu ska jag upp och fortsätta dammsuga...! Men snart är det LUNCH!

Mors!

Marlene
2012-01-31 @ 13:23:35
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Städa, den i särklass tråkigaste sysslan jag vet!! Jag tror att jag måste börja ta betalt av mig själv för att göra det........., det här kommer inte bli billigt;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0