Wania...

Hej där!
 
Här igen! Men idag har jag mest stått i köket, har förberett lite "grejer"... ni får höra mer om det senare...
Har börjat på en ny bok igen! Mons Kallentofts senaste, "Vattenänglar"... För er som inte vet, han skriver om mord i Linköping, rätt kul! Wania är alltid med mig...
...ja, emellanåt får vi ta en liten "allvars-stund"...! Nej, men... ibland blir jag helt vansinnig på henne, hon är en otroligt krävande hund! Men så behöver jag bara titta in i hennes underbara ögon eller nosa henne i pannan, för att mitt hjärta ska smälta! Hon är min allra underbaraste Wania, trots allt...
...eller hur, vem kan motstå...?!!
Ja, men så sekunden senare så gör hon saker som irriterar mig, som att äta grejer ute! Här har hon fått tag i ett äpple, ett STORT ett! Nej, visst, just äpplen är väl inte hela världen, men när hon tuggat i sig 3-4 äpplen på en dag, är det inte lika kul längre... de kommer ju inte ut lika runda och fina...!! Suck...
Jaja, som sagt, med dessa "puppy-eyes" kommer hon undan med det mesta...! Här ligger hon på yngsta tjejen, som är den som är sjuk nu och behöver lite uppmuntran... jo, är hon väldigt trogen, den lille doggen!
En liten sparrispaj till min middag... de andra får varma mackor med köttfärs! Bra deal!
 
Hörs, vänner!
Ps.Jodå, Wilma är min absolut bästaste Wilma! Men hon är så otroligt snäll och lätt, så henne har man aldrig något att klaga på... Men hon är en "klippa"! Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0