Presenter!


Presenter! Det på den övre bilden låg i brevlådan och de på den andra bilden har jag gett mig själv...! Ja, det är härligt med presenter... kanske får jag några ikväll också... man vet aldrig...!

Dagen springer iväg... har handlat, var också in en snabbis på Ikea och så till djuraffären och köpa hundmat... När jag packat upp hemma och ätit lunch, var det dags för en långpromenad... När vi kom tillbaka satt dottern med en kompis på trappan och väntade (såklart, hade hon ju inga nycklar, ungen...!)... De skulle hämta gymkläder, både här och hemma hos kompisen (vilket minne de har, de unga...!), sen gå på något pass i simhallen... De cyklar, så en fördel är ju att de får mycket motion, haha!

Så som sagt, tiden bara går... och att vila och göra ingenting... nja, det blev liksom ingen tid... Nu sitter jag visserligen här och "slappar", men... jaja...

Ha en härlig fredag kväll, det ska jag ha!
Puss på er alla!

Marlene
2011-04-29 @ 20:42:28
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Härligt med prestenter, idag har vi verkligen varit och tittat på prestenter till oss själva, ett helt bohag, ja det är inte ofta man köper:)

Grattis igen, kram:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0