Mat, mat, mat!

Hej, igen!

Ja, ni måste tro att jag ständigt tänker på mat... och ja... nästan så känns det ibland... så här kommer några mat-bilder från idag...

På förmiddagen bakade jag chokladkakor och hålkakor (utan hål...!)...

Till lunch blev det varm pastasallad med vitlök och avocadocreme... Försöker just nu att ta till vara alla rester som finns, det måste man ju, om man är ekonomisk...

...därför blev det också ett hop-plock till middag... men det var gott!

Jaja...
Måste ju också visa min lilla ros...

Den klippte jag ned "jäms med fotknölarna" för kanske en månad sedan, den såg så bedrövlig ut... Nu är det en växt igen och t o m en liten knopp! Fantastiskt!

Ha en kul kväll! Hörs imorgon!

Anonym
2010-09-29 @ 18:43:00

Ser fint ut, jag ska bjuda en kompis på lunch imorgon, har ingen aning om på vad, med jag får väl htt på nåt:)

Just nu är jag för trött för att tänka, ja i varje fall på annat än sängen:)

Godnatt!!

Daniel
2010-09-29 @ 21:08:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

OJOJOJ såååååå gött, blir hungrig!!

Marlene
2010-09-30 @ 08:26:22
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Jag partyprinsessa(de skorna kommer jag aldrig växa ur, jag älskar att festa och parta parta) sen får man ta fram dem olika ofta, men jag njuter så länge det varar, får väl börja ordna Ladies Nights i Avesta när jag måste tillbaka till kylan:)

Jennie
2010-09-30 @ 09:21:00

Saknar din mat, mamma! :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0