Vintertid...

Hej på er!

Ja, klockan ja... ni har väl inte glömt...?

...jag har ställt om mina... så nu är det vintertid då... *suck...

Jack Russel är en lättlärd ras... ja, det säger de flesta man pratar hundar med... jodå, Wania är duktig...
Sen vi fick det nya köket, så blir hon förpassad till Hörnet när jag ska plocka i diskmaskinen... annars slickar hon hela maskinen... Men hon är duktig... hon går inte dit självmant, utan man måste säga till, och med lite tveksamhet sätter hon sig där... men sen sitter hon faktiskt tills jag säger att hon var duktig och ger henne en liten belöning... jodå, säkert är hon väldigt lättlärd, om man orkar att tjata in det...!

Jaja...

Idag blir det lite tvätt... senare kanske också lite "Varuhuset"...
Hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0