Tappad kamera!! Ajaj!

Hallå på er!

Idag har jag varit och handlat med mamma... Men först var vi och letade en "secondhand-affär" där de köpte upp saker, t ex gamla möbler... vi hittade en affär, men där köpte de inte saker, där fick man bara skänka... och handla!

Jo, hängmatta hör väl till sjö-temat...?! 25:- var det värt, för att bananerna ska få vila skönt...!

Nej, den andra affären hittade vi aldrig... jaja, jag får hitta på något annat med mina bord och stolar...

Beställde tid på "Frisör-skolan", eller vad de nu hette... elever som klipper håret i alla fall... ska dit imorgon... Jag klipper ju bara håret rakt av, det kan väl ingen göra fel på...?! Och det känns hutlöst att betala över 300:- för det... här tog de bara en tredjedel av det priset... värt att prova...

Nu ska jag göra grekiska squashplättar att stoppa i pitabröd med lite grönsaker och tsatsiki, låter väl gott?!

Ja, just det... jag tappade vår kamera i golvet... hm, den delade lite på sig, men verkar funka... *suck, klantigt...

Ha en trevlig kväll! Hörs!

Marlene
2010-08-30 @ 17:21:34
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Vad har rubriken med texten att göra??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0