Te i alla fall...

Hej, hej... Har gjort mig lite värmande te... det är kyligt och rått, jag fryser inte direkt, men ändå...

Åt ingen riktig lunch idag, det blev en painrich-macka på Maxi när vi var klara med vaccin-sprutan... då var klockan redan halv ett... därför är jag faktiskt lite småsugen nu, så det fick bli en skål med yoghurt...

Fortfarande inga främmande "gris-känslor"... :)

Hann inget julpyntande idag, men imorgon får det bli lite sånt... om jag inte ligger i feber...

...nöff, nöff på er alla...

Marlene
2009-11-30 @ 15:58:55
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Hörde att det var ekonomi bakom sprutandet, ja det trodde jag ju från början, men nu har det väl kommit fram att det var några på höga poster som har tjänat på våran okunskap, som vanligt alltså, ruffel och båg(=




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0