Första gräsklippet...

Hallå igen! Nu har mannen klippt gräset och jag har plockat "korvar" igen...! Planterade en kruka med blommor också, köpte några idag på Blomsterlandet...
Hängde två såna hängande på väggen också, dom var jätte söta... nu måste jag bara komma ihåg att vattna också... suck...

Och hundarna de lekte! De får aldrig nog! Eller rättare sagt, Wilma får aldrig nog, Wania tröttnar ganska fort... men hon vill bara ha den stora bollen, den är hon helt galen i! Men hon blir så himla upphetsad, så vi tar bara ut den ibland. Nu hade de den lilla tennisbollen, den som Wilma gillar bäst, men då ledsnar Wania... men lite sprang hon ändå...

Jag dricker en kopp varm kanel-mjölk, mannen dricker kaffe... Snart ska jag se Andra Avenyn!, yeea! Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0