Snöstorm-blask...

Hallå! Snön kom ikväll! Typiskt, just ikväll... Vi gick inte iväg på invigningen av "Novemberljus", det är inget roligt om det snöregnar blask... tråkigt. Men kartan på hur slingan går kan man ta fram på nätet, så i helgen, om det är bra väder, ska vi gå den då. Istället har vi gått några kortisar med hundarna. Jag vet inte vad de gillar snön egentligen, det är säkert både kallt och blött, men också spännande! Wania fick fnatt några gånger och sprang som en vilde! Wilma betedde sig också lite lustigt och gick runt och trippade... det var kanske kallt om fötterna...! Just slasket är ingen höjdare, hellre riktigt kallt och snö som ligger kvar.

Nu ska jag snart ut med hundarna min sista runda, med blinkande röda lampor och reflexväst! Jo, jag har börjat med det nu, för det är så himla mörkt! Hundarna är jätte fina med sina lampor! Och jag inbillar mig att jag också är fin...
Ha det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0