Steglitsen...

Hej igen!
  (null)
Frukost! Inser att mer grönsaker till viss del gör magen gasig, meen... 😒 ...vill verkligen kunna äta det, har ändå minskat ner eller tagit bort såna som är to obvious, ja, lök och kål t ex...
(null)
Så gick jag ut i solen! ☀️ Såå underbart! Gick bort till apoteket då, och köpte dessa två...
(null)
...mhm... smakar mint! Njao, möjligen att magen kändes lite lugnare efter en stund... 
(null)
Fick en tid hos den lokala frissan imorgon, jodå, helt ok... gick vidare hemåt... Stod en stund och tittade på fåglarna här och ekorren sprang och hoppade mellan träden, i full fart med att samla byggmaterial! 🐿 Söt! Såg TVÅ Steglits-fåglar vid maten, såå fina! 
(null)
Mötte en dam i området, som satt på en bänk i solen... jag satte mig en stund och pratade med henne, trevligt ♥️!
(null)
Fick en vårkatalog i brevlådan, bläddrade i den... vad sugen man blir på att förnya lite hemma?! 🤗

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund!
(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0