Oro...

(null)
Ja, hej... kände imorse när jag vaknade, att jag var orolig... jo... Vi ser naturligtvis nyheter och försöker hålla oss uppdaterade om läget i Ukraina, meen... man orkar inte ta in hur mycket som helst och vi har medvetet nu några kvällar, valt mer ’lättsmälta’ program, djur och natur... sånt man blir lite glad av... 

Jag lider verkligen med alla som påverkas av kriget, det är hemskt! Och igår berättade de ju att svenskt luftrum blivit kränkt av tre ryska stridsplan... 😔 ...mm, ingen kommer gå opåverkad ur detta, så sorgligt...

Men jag försöker fortsätta leva ett normalt liv! Idag ska jag gå upp till en lokal ’frissa’ då, som hade tid med mig, trots kort varsel... jo, det är därför jag inte hört av mig till min ’frissa’, hon kan oftast inte ta emot förrän någon vecka framåt... men jag kommer igen, tant L! 🥰

Och SOLEN skiner! ☀️

Ta hand om er och varandra, vi får göra det bästa vi kan, med det vi har!
(null)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0