Onsdag...

(null)
Idag tänkte jag börja packa för min resa här i helgen, ja, till Malmö och min lilla flicka! 💛 Myysigt, mysigt! 
(null)
Men tänkte också ta en promenad bort till apoteket, vill köpa något liknande det här... njo, min mage är inte rolig, vad jag än äter, så blir jag som en ballong! 😬 Obehagligt... hm... Kanske ska jag även titta in hos den lokala frisören, kände plötsligt att jag behövde bli av med någon centimeter av håret... 
(null)
...ja, det är konstigt, men plötsligt blir det ’akut’... 😦

Hörni, hoppas ni får en skön onsdag, trots ALLT... 😞 ...jo, man kan ju inte undgå att påverkas av alla nyheter om kriget i Ukraina, meen... vi måste ändå fortsätta leva... 
💛💙💛
...all kärlek till ALLA!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0