Malmö! 🚃

Hej och godmorgon!

Jag är vaken tidigt... i Malmö! ♥️
(null)
Gick mot stationen igår, mitt tåg skulle gå vid tolvtiden... jo, naturligtvis var jag tidig, jag är TIDIG till allt, alltid! 🤗 Köpte en kaffe och satte mig ute i solen... meen... tåget var försenat, nästan en hel timme, så vid ett rullade vi ut på spåret... vart är vi på väg? 😁
(null)
Jag läste min bok och åt lite matsäck, goda hönökaka-mackor!
(null)
Och till slut fick jag krama om min lilltjej, som kom direkt ifrån jobbet! ♥️ Vi tog en AW på ett mysigt utomhus/inomhusställe...
(null)
...såå mysigt! Så gick vi hemåt, handlade lite på vägen och sen blev det sushi och godis framför Talang! Men jag var ganska trött, så strax efter tio kröp jag i säng och somnade nog omgående...
(null)
...jag hör av mig igen senare, hörni! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0