...

Hej på er!
(null)
Ledsen att jag varit tyst ett tag, mycket (och inget?!) som snurrar i huvudet...
(null)
...var uppe hos Mamma♥️ igen härom dagen, tände nytt ljus...
(null)
...fina ’blommisar’ i skogskanten, annars förvånansvärt mycket snö som ligger kvar där, just där i Minneslunden... en undanskymd plats liksom, solen har inte lyckats smälta den...
(null)
...vi hade sonen&sambon här på middag igår, såå mysigt! ♥️ Vi fick fina blommor och choklad!
(null)
Underbara, soliga blommor! 🌻 Tack, finaste!

Vi pratade bl a om min blogg, jag beklagade mig lite över det dåliga programmet... mm sorry, blogg.se, men så är det! 😒 Sen skulle jag ju också väldigt gärna vilja ha allt mitt material säkrat, den dag just blogg.se kanske försvinner...?! Hm, nja, för vad vet vi... Sonen är duktig på datorer och försöker hjälpa mig till en lösning, vi får väl se vad som händer framöver...
(null)
...själv är jag usel på sånt där och blir bara sååå frustrerad när jag inte förstår! Jaja...
(null)
...lite sen söndags-frukost nu, sen blir det UNDERBAR kör i eftermiddag och... SOLEN SKINER! 
🌻🌻🌻
Kram på er!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0