28 februari 1986...

Hej!
(null)
Nej, läget i världen är inte kul... så fasansfullt för så många människor och så ovisst hur framtiden blir... sorgligt...
(null)
...och... jag är också inne på ’fel’ spår, äter helt fel och mår inte bra av det... hm...

...och idag är årsdagen av mordet på Olof Palme, fy, vilken hemsk tid det var också! Och han var lika gammal då, som jag är nu... sorgligt, sorgligt...
(null)
Meen... här några GLADA bilder! 💙 Sötnos!
(null)
Och lilltjejen åkte sitt hundspann och tyckte det var jättehärligt! Mm, fortfarande ’avis’... 
(null)
Hörni... vi får försöka fokusera på positiva saker, så ofta vi kan, emellan allt elände! Igår var jag på ett fantastiskt körrep och ikväll väntar skön yoga! 🙏🏻 Tacksam för mitt liv!

Kramar till ALLA!
💙





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0