Söndag på Landet! ☀️

Hallå!
(null)
Vilket fantastiskt väder idag! ☀️ Jag klädde mig alldeles för varmt... 🥵
(null)
Och vilken utsikt! ☀️ Tomten är faktiskt till salu... så om du har några miljoner över...! 🤭
(null)
Gick ner till vattnet och där höll grannar på att ta upp båtbommarna för vintern... Zorro fick inte hjälpa till och såg uttråkad ut, jag erbjöd att ta honom på en liten promenad... hm, han gick villigt ca 50 meter, men då såg han inte längre Husse och tvärvägrade vidare ’prommis’... jaja... söt är han ändå! ♥️
(null)
Jag fortsatte hemåt och mannen och jag tog en fika i solen på trappen... fantastiskt! ☀️
(null)
Har tänt ett ljus för Mammis♥️...
(null)
...annars har vi ätit gott och faktiskt firat lite med varsin öl till... nja, vi fick ett glädjande besked idag, som krävde lite extra... ✨
(null)
...lite extra godis... 🤗 ...hehe...
(null)
Hörni, ha en fortsatt skön kväll, vi hörs imorgon igen!
🦇🦇🦇




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0