Bingo! ♥️

Hej där!
(null)
Jo, vi är tillbaka i stán, mannen har varit och jobbat några timmar och jag åkte upp till Mamma♥️...
(null)
♥️
(null)
Så var jag och handlade på MAXI och hämtade paket...
(null)
...och efter jag varit hemma och packat upp, så hoppade jag på cykeln... Alltså, lilltjejen har skickat en ’utmaning’ genom våra pulsklockor, ett BINGO, där man inte får vända brickor förrän man uppnått ett visst antal STEG, AKTIVERADE MINUTER eller DISTANS! Hehe, och det är ganska höga krav... 😅 Nu får jag börja ha klockan på mig dygnet runt, lilltjejen går ju en massa steg bara på jobbet!! Oj oj...

Jag cyklade in till stan och köpte två virknålar, mitt hämtade paket innehöll nytt garn, men alla virknålar ligger ute på Landet... 😏 ...hehe, så nu kan jag börja! (Dumt att inte antal virkVARV räknas som aktivitet...?! 😝)

Ha det, vi hörs imorgon, då har jag många steg att göra...!
😅😅😅





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0