’Skort’...

Hej där!
(null)
Jag har powerwalkat min runda! Det var aktivitet vid stallet...
(null)
...mindre aktivitet här! 🐑 Så härligt de har det!
(null)
Gick in på Coop på vägen hemåt... Alltså, vi sa det imorse, att här i stán är det verkligen LIV! Det börjar typ vid sex på morgonen, det är lastbilar, det är glaskross (tömning), det är stora gräsklipparn eller bevattningsbilen, hundar som skäller och... nja, det är stán, helt enkelt! 🥴 Meen... jag måste säga att de håller såå fint i området, så lite ’buller och bång’ kan det vara värt! Hehe... där bor vi!
(null)
Satt en stund på en bänk och ’shottade’! Min ’bloggis’ hade typ en sån här liten flaska, i sin lilla väska, med vatten i, smart, så nu ska jag härma! 🤗
(null)
Mitt paket låg i brevlådan, min ’skort’!! Såå fin! Sval och lätt...
(null)
...och med ’inbyggda’ shorts!! Därav namnet; skirt+shorts=skort! 👍🏻 Jag köpte en liknande kjol för ett par år sedan, älskar den, men förra sommaren kom jag också på att ha tunna ’shorts’ under (annan) kjol eller klänning, det är också såå skönt, man känner sig mindre ’naken’ liksom! 
(null)
(null)
Kjolen beställde jag härifrån, lite dyr kanske, men fin kvalitet, jag är jätte nöjd!
(null)
Dagens ’stora’ träning gjord, härligt! Kanske blir det en cykeltur senare, jag beställde ett par mjuka byxor också i mitt paket, men dem var jag inte helt nöjd med, så de ska skickas tillbaka... jaja, annars får det bli imorgon!

Hej och puss!
🐑🐑🐑





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0