Pynt-pyssel... đŸŒŒ

HallÄ!
(null)
Hur Ă€r det? Jag trodde det var tisdag idag, men insĂ„g att jag ’lĂ„g efter’... hehe, det Ă€r ju redan torsdag imorgon och jag fĂ„r min ’shot’ 💉...! Yiiihaa!

Vi har börjat prata om Midsommar... redan... ♄ ...och jag kommer fĂ„ ha nĂ„gra av mina barn hos mig dĂ„, pĂ„ Landet! HĂ€rligt! Och de vill bĂ„de göra blomkransar och leka lekar...! Oj... ok...
(null)
Men genast gick min ’pyssel-fantasi’ igĂ„ng, jo, jag tĂ€nkte jag skulle fixa lite ’pynt’! Kanske girlanger med fina blommor...? đŸŒŒđŸŒžđŸŒŒ SĂ„g att Panduro hade diadem, som man kunde fixa till sjĂ€lv, som man vill ha dem...? Hm... nu vill jag till Panduro och till ’Hörnan’ och sĂ€tta igĂ„ng! 🙃 

Men inte idag... Idag tĂ€nkte jag ge mig ut pĂ„ cykel och sĂ„ ska jag ringa en gammal GreklandsvĂ€n, hon hörde av sig igĂ„r, men dĂ„ var jag lite upptagen (mitt mĂ„l idag Ă€r att kunna vĂ€nda EN till bricka pĂ„ min BINGO-plan... 😉)... sĂ„...

...see You later, 🐊!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0