Morgontankar...

Ja, hej Du! ♥️
(null)
Såg igår när jag var ute, att vår nya lokala sushirestaurang hade öppnat! 🍣 Vi bestämde att testa till kvällen... meen... kön och väntetiden var hur lång som helst och personalen var minst sagt stressad... så vi gick upp till Söderkrogen istället! Jo, men helt ok middag!
(null)
Annars...? Njo, känner nog att jag ligger rätt bra ’i fas’ ändå, med matvanor och träning och så... Hade en målvikt till sista maj, nådde inte riktigt dit, men... det gör inget, det får ta den tid det tar, jag tror ändå att jag har hittat ’en väg dit’ som passar mig ganska bra... Jag bantar inte och vill absolut inte det, jag vill bara hitta ett sunt sätt att leva med en vikt jag mår bra av! Och just nu är det helt ok faktiskt! ♥️

Men visst ser jag fram emot mitt fredagsgodis, no doubt, ALLTID! Jo, jag älskar godis, så är det! Och jag åt ju lite godis igår med, i form av en glass, men ibland (alltid) gör det gott i stunden och så får det vara också! Jag har gjort av med över 2000 kalorier varje dag den här veckan, så jag tänker att glassen ’hade jag råd med’... 🤗
(null)
Och ja, FREDAG betyder också Landet, såklart! Jag har ju köpt mer material till mitt pyssel, så det ska bli kuligt! Men innan det ska jag väl köra dagens träning då?! 😝 Tänkte faktiskt vara lite snäll mot min kropp idag, den var ganska trött efter gårdagen... tar cykeln (gå/cykla) och går mot stán... gårdagens sug efter sushi hänger kvar, men också ett efter HEMMAKVÄLLs färska godis! Hehe... (i våra småbutiker i Valdemarsvik känns godiset lite ’gammalt’...) 

Såå... jag går in till stán, ska prata lite med lilltjejen också, som har ledig dag och ska tokträna nu på förmiddagen (BINGOT! 😜 Hon kör två Bingo-planer hon...!😮) Så köper jag lunch och kvällens ’påsar’ och går/cyklar hemåt, det blir bra... efter lunch styr vi mot Paradiset! 

Önskar Er alla en fantastisk FREDAG! Hörs kanske ikväll då!
♥️♥️♥️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0