LYCKA! đŸ„°

Hej pÄ er!
Ja, men idag har faktiskt varit en lycklig eller lyckad dag, pĂ„ flera sĂ€tt! 
(null)
Efter kaffet imorse, betade jag av ett samtal om bilen, som legat över mig ett tag... fick en tid för kontroll idag, typ samtidigt som min vaccinationstid, vilket var perfekt, dĂ„ de ’bor grannar’... Jag hade ju tĂ€nkt cykla till vaccinationsstĂ€llet, men skulle nu bli tvungen att ta bilen dĂ„... men min TRÄNING dĂ„?! Hehe... jag tog en banan och gav mig ut...
(null)
...gick, sprang, gick, sprang... kanske inte exakt en minut vardera, men jag försökte nĂ„got liknande... jag kĂ€nde mig PIGG och STARK! đŸ’ȘđŸ»
(null)
Och naturen gör mig LYCKLIG! AlltsĂ„, sĂ„Ă„ perfekt vĂ€der, det Ă€r ju fantastiskt!
(null)
💚
(null)
Lite yoga-stretch nĂ€r jag kom hem och en sval dusch... och god lunch pĂ„ balkongen! LYCKA! 💚
(null)
Åkte och lĂ€mnade bilen, men min tid för sprutan var inte riktigt Ă€n... sĂ„ jag tog en promenad i den fina parken bredvid! 🌳 HĂ€r sprang jag backintervaller... nĂ„gra stycken, upp och ner... đŸ€© ...allt för BINGOT, ni vet, haha...
(null)
SyrĂ©n och hĂ€gg i all Ă€ra, men Ă€ven denna fina blomma luktar ljuvligt och vĂ€cker tidiga minnen hos mig, nyponrosen, jag ÀÀÀlskar den! NĂ€r jag gick i lĂ„gstadiet, vĂ€xte nyponbuskar runt husen, mmmm! đŸŒș
(null)
Och sĂ„... Ă€ntligen! Bra ordnat, lugnt och ’stĂ€dat’ och trevlig personal! đŸ‘đŸ» LYCKLIG! ♄
(null)
NĂ€r jag var klar, sĂ„ var inte bilen det... Ă€nnu... unnade mig en sommarglass för att fira mitt ’stick💉’!♄
(null)
Hoppas Din dag ocksÄ varit lycklig!
♄






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0