Antihistamin...

(null)
Läget? Jotack, här är bra! 
(null)
Åt min färgglada frukost! 💖 Sen klädde jag mig och plockade ut cykeln... Jag funderar varje morgon på vad jag ska hitta på, vad känner jag för...... och så hittar jag på små äventyr, där jag får både ’ärenden’ uträttade, men också min träning gjord! Jag har ju tänkt att jag ska köpa på mig allergitabletter, för mina myggbett... sååå? Nu styrde jag ut mot MAXI, jo, men det är en bit...
(null)
...upptäckte att min ringklocka gått sönder, det går ju inte för sig... 🤔!
(null)
Var in på MAXI-apoteket, sen in i affären, men de hade inga ringklockor... cyklade vidare bort till Biltema... sen hemåt, gick genom kyrkogården och hejade och lämnade en sommarblomma 💖...
(null)
...jo, men jag är nöjd med dagens utflykt!
(null)
Och hittade det jag skulle... fick ceratet på köpet, de hade ’kampanj’! 👍🏻 ThankYou, kära MAXI@potek!
(null)
Lite fint ’pynt’ till Midsommar! 🇸🇪
(null)
Och en ny ’plingare’, ditsatt och klarrt! SNYYYYGGT! Hehe... nu vilar jag lite...
(null)




Jaana
2021-06-09 @ 18:44:12

Blir rörd när jag ser att Du cyklat förbi S❤️ På kyrkogården! Hon älskade/älskar blommor❤️🥰👏
Kram min vän🥰




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0