Lilla familjen... 🩌

HallÄ, hallÄ!
(null)
Lite skönt vĂ€der idag faktiskt, svalare... ökade pĂ„ min runda... (...kunde Ă€ndĂ„ bara vĂ€nda EN bingobricka... hm đŸ€”)
(null)
’Huggisen’ lĂ„g framme...
(null)
...mm, som en stor fet đŸ’©...! Sorry, men Ă€ven om den Ă€r fascinerande, sĂ„ Ă€r den ocksĂ„ lite... obehaglig... minst sagt... De pratade om huggormar pĂ„ tvnyheterna igĂ„r morse... nja, kan inte pĂ„stĂ„ att jag tycker mer om dem efter det heller...! 😐 Hu...
(null)
Men de hĂ€r Ă€r desto gulligare! 🧡
(null)
Hela lilla familjen RĂ„djur! PĂ„ mitt andra varv sĂ„g jag sen mamman springa bortĂ„t med de tvĂ„ ungarna, över vĂ€gen... men det gick bra, de sprang upp i skogen pĂ„ andra sidan! 🧡
(null)
Jo, det Ă€r lite ’lantligt’ pĂ„ sina stĂ€llen, fint! 

Har duschat och fixat en kopp te... ute Ă€r det vĂ€xlande vĂ€der, men just nu mulet, rĂ€tt skönt... Mannen fixar med sitt, sorterar och smörjer in ’smĂ„grejer’ (typ ’verktyg’...) som han köpt begagnat frĂ„n ett grannhus hĂ€r ute, Ă€garen ska flytta... Senare blir det kycklingtacos och ett glas vin, min sista free month-day dĂ„...
(null)
...kram pÄ er och njut av dagen!
🌾🌾🌾







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0