Byta frisyr...

Hallå... igen!
(null)
Mitt hår har ju blivit rätt långt, längre än jag haft på ganska många år... det är ju delvis coronans fel! 😳 Jo, men jag har varit hos frissan tre gånger under det här året, i normala fall skulle det nog varit det dubbla... Kanske har det varit bra för håret, få vila lite liksom... har också försökt att inte tvätta det mer än max två gånger i veckan...
(null)
...men nu funderar jag (allvarligt) på om det är dags för en förändring...?! 😱 Hehe... jo, jag fyller ju snart 60 år...!!! Well, om två år i alla fall... 
(null)
...och min fasa är att se ut som en gammal TANT?! Nu älskar jag små tanter och gummor, men... jag vill liksom inte vara där... ännu...
(null)
Önskar att jag var modig nog att klippa av det rejält, jag tror att det är såå bekvämt! Men samtidigt är jag rädd att mitt hår är för bebismjukt och då skulle jag behöva styla det som en tok! Sen bör man ha en viss huvudform för att passa i en så kort frisyr... tror jag...?!
(null) 
På ett sätt skulle jag vilja vara utan hår, helt och hållet... har alltid tyckt att det är mest ivägen... Förlåt nu, om det är någon som mot sin vilja inte har något hår,  jag förstår att det inte är något att skoja om, men... missförstå mig rätt... 💙 ....det vore enkelt att vara ’kal’...
(null)
Oh, pew... skönt att ’få på sig’ sin vanliga ’peruk’ igen, trots allt... usch, det är så svårt med hår... men visst, det växer ju ut igen, jag vet...

Tips emottages...! 🤗

Kram på er, vi hörs imorgon!



Madelein
2021-01-31 @ 20:06:25
URL: http://madelein.se

Svårt det där, det är fint med långt hår tycker jag så kanske baras gå och toppa det lite, köra en inpackning kanske :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0