Hos Mamma♥️

Hej!
(null)
Morgonens frukost!
(null)
Så åkte jag upp till Mamma♥️, jo, som jag sa, imorgon plockar de bort vinterns ljuslyktor och dylikt, och jag ville ta hem min ljushållare... eller Mamma♥️s då! Så fint och fridfullt där uppe i Minneslunden, massor av fågelkvitter och vattnets porlande... 
(null)
...men idag spelade jag också lite musik för Mamma♥️, Newkids version av ’Du måste finnas’, underbart vacker! Mamma hade gillat Newkid! ♥️ Haha, jo, precis som jag, så var hon ’svag för’ unga, charmiga killar som sjunger med känsla! Och i just den här låten, så sjunger Newkid för sin mamma, kan det bli mer känslosamt?! 🥰 Uhu, så det gör oooont i Modershjärtat! 💔
(null)
Medan jag satt i solen, hörde jag fasanen gapa uppe i skogsdungen! Helt plötsligt så stod han där! Men det är svårt att komma nära, såg också Frun hans och man vill ju inte störa för mycket... fiina!
(null)
Puss på Er och ta hand om varandra!

Hör av mig från Landet!
❤️💔❤️
 


Jaana
2021-04-30 @ 13:09:41

❤️ K r a m ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0