Dis och dimma...

Hej!
Riktigt trist väder ute idag, så vi har faktiskt stannat inne, i vårt eget lilla universum, och pysslat... mannen med sitt och jag med mitt!
Det fantastiskt vackra garnet jag fick härom dagen...
...har nu blivit en minipläd med pälskant, att hänga på soffkanten hemma, när jag byter till ’juliga’ kuddar osv... ♥️ Det var en fröjd att virka med, jag som älskar glitter, men också de ’ju(v)liga’ färgerna! Jag är MYCKET nöjd! Vill ni också testa just det här garnet, så gå in hos bautawitch.com, hon har mycket fint! Hon var förresten min Mammas♥️ kompis, därför känns det lite extra roligt att gynna henne! Tack, tant Å! 🥰
 Sen har jag suttit och målat några timmar... mm, svårt... men jag tror att jag börjar bli klar! Möjligen har jag en liten idé kvar, vi får se...
...la in lite glitter även här, hehe, men syns inte så bra på bilden, men det är bollen! Leia’s fina favorit-boll! ✨
 
Det är fredag, hörni, helg igen! 👍🏻



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0