Landet 💚

Hej dÀr!
Jo, vi Ă€r framme, i ’Paradiset’! Vi satt ute med en fika och sen solade jag nĂ„gra timmar, precis lagom varmt! ☀ Var och tömde vĂ„r brevlĂ„da och dĂ€r lĂ„g ett paket TILL MIG! đŸ„ł En försenad födelsedagspresent frĂ„n min stora flicka! Ă…Ă„Ă„h, vad kul! Hon vet att jag gillar Outlander-serien och jag har faktiskt tĂ€nkt pĂ„ att jag skulle vilja resa dit... till Skottland alltsĂ„ (inte till ’Outlander’ 😝...)... Vilken rolig present, TACK, min fina flicka! ♄
 Nu har jag suttit och virkat ett tag, bl a min första grytlapp! 😂 JajjemĂ€n! Mycket finare att ha hĂ€ngandes framme, tĂ€nkte stoppa de andra trĂ„kiga i lĂ„dan...
Annars, sÄ Àr det bara sÄÄ skönt att vara tillbaka pÄ Landet (tvÄ smÄ rÄdjur vÀlkomnade oss nÀr vi körde in pÄ vÄr vÀg!)! Det var stÀdat och fint hÀr, jag har bÀddat rent i sÀngarna nu och diskat undan eftermiddagens disk... Och vet ni, det LUKTADE helt fantastiskt nÀr vi kom hit, skog, blommor, friskt och varmt! Ja, det Àr vackert just nu, helt underbart! Och fÄglarna sjunger ikapp!
 
Imorgon Àr en ny dag... kram och godnatt!
💚💚💚



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0