Loppis!

Hej och hallå!
Imorse åkte jag till Norrköping och min lilltjej, som var ledig! Hon ville gå på ’loppis’! Men vi hittade ingen i Norrköping, så vi åkte till... Linköping! 👍🏻 Hehe... Vi var lite tidiga, innan ’Hjärta till hjärta’ öppnade, så vi fikade på MAXI... jaa, med chokladbiskvi... och en smultron-... Det kändes faktiskt bra, inte alls ledsamt (Mamma ♥️), träffade trevliga tant A, som står där i ’fiket’!
Inne på ’loppisen’ köpte vi inget 🙄, nja, ibland blir det så... så vi åkte tillbaka till ’Norpan’ och åt dumplings! Mums!
 
Och när vi sitter där kommer min stora tjej och hennes sambo! 🥰 Vi har nog inte setts på minst fyra månader! Åååh, det var så härligt att få krama om dem, jo, det gjorde vi... kramades... 🤭 ...hehe... värt... allt... ♥️
Några nystan fick jag i alla fall med mig hem! Det grå-rosa köpte jag på ’Flying Tiger’, hade väl inte jätte stor förhoppning om det (någon akrylblandning), men...
...det var faktiskt riktigt behagligt och roligt att virka med! Hela garnet räckte till den här nätkasse-väskan (’prototyp’!)! 👍🏻 Det fanns några till färgkombinationer att välja på, så nu har jag bett lilltjejen att köpa dem till mig, vid tillfälle... 20:- st!! 
Ojoj, trött... gäsp... Imorgon åker vi hem till Linköping över natten, vi har bilservice, frissan och pakethämtning på ’to-do-listan’... men det är då... gäsp...
...GODNATT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0