’Toarullekasse’... 🧻

Hej igen!
Vi är tillbaka på Landet! 💙 Såå skönt! Jag slumrade en stund där innan lunch, men vete sjutton om det hjälpte, känner mig fortfarande helt färdig...
 
Men jag känner mig, å andra sidan, så nöjd med vår fina bil! Service (’stor’...), nya torkarblad, tankad och tvättad! ✨ Jo, den blir svår att skiljas med en dag, älskar denna bil, helt underbar att köra och så ’vacker’! 😍 Hehe...
 
Smuttar på ett glas ’Pink Gin’ och en skål nötter, fredagsmood... 🤤 ...mmm, somnar säkert i hörnet, om jag inte hittar på något... jo, jag ska slutföra det jag virkade på igår (i typ åtta timmar, en heel arbetsdag...! 😯)... ni får se sedan, om den passar... annars får jag använda den till något annat... ’det bidde... 🤔’...
 
Kram på er, hörs imorgon!
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0