Semester! đŸ„°

HallÄ pÄ er!
Sitter med mitt morgonkaffe hemma hos min lilltjej! Hon Ă€r pĂ„ jobbet och rĂ€ddar liv... ♄ Jag har sovit hĂ€r tvĂ„ nĂ€tter, jĂ€tte mysigt!
Kom vid lunch i mĂ„ndags och vi Ă„t tillsammans, mannen, lilltjejen och jag... dumplings! 😋 Sen Ă„kte mannen tillbaka till Landet och tjejen och jag köpte mig nya 'springskor', se pĂ„ bilden! đŸ‘đŸŒ Vi fikade, virkade, lagade och Ă„t kycklingtacos och gick en lĂ„ngpromenad!
HĂ€rligt! Fantastiskt att uppleva en stad gĂ„endes! 💜
IgÄr var jag med vÄr stora tjej&sambo hela dagen, Äkte med dem till Varberg...
...♄! BerĂ€ttar mer detaljer nĂ€r allt Ă€r klart...
Tillbaka hos lilltjejen sent igÄr kvÀll, dÄ hon ocksÄ avslutat sitt kvÀllspass... Vi 'teade' en stund, men gick snart och la oss, bÄda var vi trötta...
Hörni, jag Ă„terkommer senare, nĂ€r jag Ă€r hemma igen! Nu ska jag packa ihop mig och gĂ„ upp till stora tjejen och Ă€ta frukost! Mm, tar med mig nybakat bröd frĂ„n kondiset! đŸ‘đŸ»

Kram pÄ er!
♄♄♄
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0