Norrköping-Linköping...

Hej och hallå!
Faktiskt en lite ’uppochnervänd’-dag... 🙃 ...eller nja... matmässigt anyway...
 
Vi städade stugan på förmiddagen, diskade, dammsög och bäddade rent i sängarna, plockade undan... vid lunchtid åkte vi mot Ringarum, meen... där stod folk i kö ända ut till parkeringen, för att äta... vi vände... tog varsin glass i ’Sörping’, ’lunchkulor’ 😯, meen... mannen fick gå in och handla för parkeringen var full, valde två smaker till mig, nya, ja! Meen... ägglikör och fläder, näe, ’jag gillade inte’! ☹️ Fortsatte mot Norrköping...
...och fick äntligen träffa lilla Leia igen!
Hur söööt?!
♥️
Efter lek fick vi fika och då somnade ’Busan’ under bordet!
 
Vi plockade upp lilltjejen några kilometer bort, sen styrde vi mot Linköping och MAX, klockan var nästan fem och vi hade inte ätit MAT! Jag fick i mig en halv burgare...
 
Väl hemma drog lilltjejen ’på stán’ med en kompis och mannen och jag promenerade upp till Coop för att köpa frukost till imorgon... Plötsligt blev jag sugen på en CocaCola! 😱 Oh, my God... köpte en och drack hemma... minuterna efter fick jag världens ’sockerdipp’!! Va...?! Visserligen var det en zero, men ändock, sockerDIPP...?! Hm, tryckte i mig några fröknäcke och lite yoghurt... suck...
 
Plockat fram min virkning... har några timmar kvar på min kväll...
...godnatt... så småningom...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0