I’m back...

...in my soffhörna! ♥️
Hej på er! Jodå, vi är tillbaka på Landet, sista veckan nu!
Men imorse (i stán), efter frukost, tog lilltjejen och jag en promenad! Vi gick förbi hästarna, ingen särskilt intresserad, sen hamnade vi mitt i fårhagen... näe, inget intresse där heller! Hehe... men mysigt att gå och prata med min lilltjej... tack, min Ängel! 👼🏼
 
Ett besök på ClasOhlson, sen en snabbis till RydsGlas för att laga ännu ett stenskott, var ju bara ca en månad sedan jag fick hela rutan bytt, men nu kunde de laga skadan, utan att byta... tack för den! Lunch på PizzaHut, sedan fortsatte vi mot Norrköping... släppte av lilltjejen och åkte vidare till vårt andra hem då! 🥰
Och... det här var vad jag ville till ClasOhlson för, en supermopp! 👍🏻 Min stora tjej&sambo hade köpt en sådan och det såg så proffsigt och enkelt ut, att bara svabba av det som var kladdigt... slippa plocka fram hink och urvridningsmoppen ur städskrubben bakom hundra andra grejer att zickzacka in emellan...! Ja, ni fattar... ☹️ Den här ska få en krok, så den ledigt kan hänga redo, nära till hands! Finemang! Tack för tipset! 😍
 Hörni, vi hörs imorgon... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0