Hårband...

Hej och hallå där!
’Frunchen’ i förmiddags! Inga ’svampisar’ idag, men gott ändå! Men sen har det blåst (kallt!) så mycket, så vi har mest varit inne...
...virkat, virkat, virkat... 💗💗💗 ...jo, ännu en liten filt på gång! 
Men tog en paus från filtarna och gjorde ett hårband...! Hm, nja... kanske...
Igår kom min ’bloggis’ och hennes man på spontant fikabesök, såå mysigt! Jag fick en fin Ängel till mitt fågelbad! Tack, min vän! 💗 Men... tills vidare får den ’vaka’ över oss här inne, ’fågelbad-projektet’ måste nog ’mogna’ lite till... 🙄
 
På lördag åker jag en sväng hem till Linköping, måste se om jag har några överlevande blommor...! Vi har inte varit i stan på ca tre veckor och, om jag ska vara ärlig, så hade jag glömt att jag har blommor hemma... 😳 ...hade...?! Hehe...
 
Stora tjejen&sambon är på väg hem med sin nya lilla ’bebis’! 🐶 Ooooh, när får ’Mormor’ komma?! 🥰



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0