Fredag och 26 år! 😍

Hej där!
Ja, jag äter lite godis...! Det är ju FREDAG! Och imorgon kommer vår stora tjej och då blir det mer gott att äta! ❤️
 
Annars, hörni, mår ni bra? ❤️ Här är lugnt... nu 🙄... nja, jag har varit lite ’busy’ tidigare och därför har jag heller inga bilder, har inte hunnit eller ens tänkt... 
 
Men promenerade på förmiddagen, mina två varv, sädesärlan kom från ingenstans och satte sig framför mig...
 
- Stopp där, här ÄR jag!
- Hej Mamma... ♥️
 
...jag gick vidare, ingen stor mörk fjäril med trasig vinge och ingen sädessärla på andra varvet, nja, man får ju inte vara föör ’girig’... men plötsligt kom den flygande och ’sladdade in’ framför mig (på en annan del av vägen 😳)...
 
- Hej igen, hann inte med där borta, men jag ÄR här!
- Mamma... 🙏🏻
Oj, höll på att glömma, det är lilltjejens födelsedag idag! Tjoohoo, grattis, gumman! Istället för kort, skickade jag henne en virkad födelsedags-kalajs-girlang! Såklart! ☺️ Hon hängde upp den så fint!
 
Städat lite, handlat och precis duschat... nu blir det virkning!
Kramiiiis!
♥️❤️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0