Egna bullar! đŸ‘©â€đŸł

HallÄ, hallÄ!
Ändrade lite pĂ„ min anslagstavla, var inte nöjd med hur (tyngd-)fiskarna blev... lagt till ’nypor’ och en liten ’griffel’-skylt... đŸ‘đŸ» ...hehe...
BĂ€ddade rent i sĂ€ngarna imorse, satte pĂ„ en maskin tvĂ€tt och Ă„t frukost... Planerna var sen att Ă„ka och handla... mat... inte jĂ€tte kul... Vi Ă„kte ner till Söderköping och gick in pĂ„ DollarđŸ’ČStore! JĂ€tte rolig (skrĂ€p-)affĂ€r! Efter det blev det...
...jordgubbsglass! Mm, god, check✔ pĂ„ Ă€nnu en smak! Vi delade sĂ„klart med smĂ„fĂ„glarna! đŸ„°
JodĂ„, det blev Ica ocksĂ„, i Söderköping dĂ„... 🙄 Men kolla vad jag hittade pĂ„ DollarđŸ’ČStore! đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ» Hihi, kuligt!
Men igĂ„r började jag pĂ„ Ă€nnu en liten plĂ€d/filt! Med fina garnet jag fick av min stora flicka, nĂ€r hon var hĂ€r, gröna nyanser! 💚 Och jag testar ett nytt mönster, ocksĂ„ jĂ€tte fint! SĂ„ kul det Ă€r! đŸ€©
Men nu ska jag skapa nĂ„got helt annat, nĂ€mligen vaniljbullar! 😊 Fick sĂ„n lust att baka! Gör bara en halv sats, lagom stort med elvisp och... för vĂ„ra magar... 😞 ...nej, jag försöker att inte bry mig sĂ„ mycket, det Ă€r SEMESTER, tids nog blir det en vardag... 
Senare ikvĂ€ll blir det ’ett renande bad’ med hĂ„rtoning, köpte ett typ ’silverschampo’ som ocksĂ„ ’tonar’ lite... 
 
Kram pĂ„ er, nu ska jag ’dega’!
♄♄♄



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0