Avslutade ’projekt’... ✔️

Hallå på er!
Igår gjorde jag klart min ’minipläd’! Avslutade med en liten svart/guldig kant med frans, men... nja, kan inte riktigt bestämma mig om det blev bra, men... äsch, det får vara! Det är svårt att avsluta i tid! Jo, men det kan bli för mycket också... 🙄 svårt, som sagt...
Sen tog jag tag i min ’garnväska’, den har ju legat ett tag, så tung att virka...! 😞 Men nu så! Det enda kvar är lite skyddande ’skinn’ i botten, men väntar på leverans... 📦
Fick 2,5 nystan över av det tjocka ’tubgarnet’ (garnväskan)... hm, nja, det brukar ’komma till mig’, de nya idéerna... 😜
...jajjemän! 👍🏻 Hehe, en liten anslagstavla! Det ska till några ’träiga’ klämmor också... oooh, my God! 
 Jaja... Nu är mannen sugen på glass... och jag på godis... hm, farligt...
...sova, äta, virka, fika, glass och godis, så BRA vi har det!!
 
KRAM PÅ ER!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0