Fredag, fredag!🇾đŸ‡Ș

Hej pÄ er!
Gick inĂ„t stĂĄn i förmiddags, skulle böja mina fransar... HĂ€r fixas för Mello-helg, minsann! Min Ă€lskade kör Joyvoice ska sjunga pĂ„ torget imorgon! Jag ’hoppar’ denna gĂ„ng, men hejar pĂ„ alla bröder&systrar! đŸ„° Imorgon kvĂ€ll blir det sĂ„ första deltĂ€vlingen i Melodifestivalen hĂ€r i Linköping! Kuligt!
Skön stund pĂ„ Nettans! ✹ NĂ€r jag var fĂ€rdig mötte lilltjejen mig utanför! Vi gick och tog sushi och varm misusoppa, sĂ„ rĂ„tt ute idag! đŸ„¶ Hu! Sen fixade vi smĂ„ födelsedagspresenter till vĂ„r 29-Ă„ring, som vi sedan Ă„kte hem till och fick gott fika! Jo, dĂ„ var mannen ocksĂ„ med! 
Efter trevligt födelsedagsfika, tog vi middag pÄ Tacobar, min man och jag! Gjorde ocksÄ en snabb svÀng genom Ica för lite yoghurt och frukt... sen fortsatte vi mot...
...skogen och Landet! Mörkt! 
Men nu Àr vi hÀr! Jag gjorde varm ingefÀra/gurkmeja/honung/citron-dricka och brasan brinner! Mmm! Snart blir vi varma!
 
Ha en skön kvĂ€ll! ♄ Vi ses imorgon igen!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0