Egentid... ♥️

Hej på er!
Satt imorse och läste min bok, jo, i solen...! ☀️ Nja, alltså min sol, min lampa... (Väntade på jobb, men nej, inget idag...)
 
 
Skrev ner en massa nyttiga saker att äta, har glömt nu vad var och en gjorde specifikt för kroppen, men såå mycket bra! Mycket av det äter jag redan och visste väl en del om nyttan... Men i boken förklarar han väldigt ingående vad man kan påverka med olika livsmedel, intressant! Jag tog min lista och drog iväg till MAXI!
Och så hem och laga lunch... vad blir det här tro?! 😉
 Mums, en god fisksoppa! 🐟 
Och till efterrätt?! ☺️
 Körsbärsglass! 👍🏻 Jo, körsbär är jätte bra för bl a lederna, enligt Paulún! Jag har fått för mig att jag inte gillar körsbär som smaksättare, färska bär äter jag ju... men njo, det var gott!
Köpte mig också en liten treatment, som jag tänkte göra senare!
Träffade min MAXI-vän, tant L! 🥰 Tack, och kul att se Dig! Ja, jag älskar fortfarande MAXI, där finns allt! Jag gick länge och njöt mellan raderna... ❤️ ...hehe...
 
Vilar en stund nu i fåtöljen... hej och puss!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0