Nyårsafton! ✨

Hej och hallå och GOTT NYTT ÅR på er! ♥️
Fick ett till paket igår, med mer rea-garn! Hihi...
Och Kalle, min älskade Kalle... nja, det började med att jag skulle diska och tog fram en ny flaska diskmedel och när jag häller i det så dyker ett mycket gammalt (doft-)minne upp! Kommer ni ihåg skumbadet som fanns i små nalleflaskor, rosa och ljusblå?! Herregud, absolut inget jag tänkt på på... typ femtio år?! Men nu! Diskmedlet luktade precis så och min känsla där och då var just ett varmt och mysigt skumbad... när jag var en liten Pia... 💕 ...så dant...
 
För att återkomma till min Kalle då (bilden ovan (nätet) skulle kunna vara en av hans ’bröder’...), som är min ’bundsförvant’ sen jag var nyfödd, för er som inte sett honom här förut... 🤔 Började googla på skumbad och nalle, men hamnade på dessa gamla nallar, tydligen gjorda i Tyskland på 20-30-talet... Jag fick min av min Mormor och han är min äldsta och bästa vän! ♥️ Sitter i tryggt förvar hemma på min byrå!
Jaja, det var igår, diskmedlet... Idag... nu, typ... har jag förberett kvällens efterrätt!
Frostade glas! 🤩
Men kvällen är lång! 🥳 Och vill ni se något mysigt och roligt, så titta på den här miniserien på Netflix! Haha, många skratt och pinsamma situationer! Men fin!
Hörni, ses vi inte mer idag, så ses vi absolut NÄSTA ÅR! 
 
HA DET BÄST och KRAMAR TILL ALLA!
💙💜💜💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0