Mätt och glad... 🌹

Hej och hallå!
Plockade fram min påbörjade bok igår kväll, femte delen i Outlander-serien...
...och det var såå skönt, lugnt och stilla! ♥️ Har inte läst sen i april, tror jag... virkning är ju också en stillsam syssla, meen... med lite prestationskrav förstås, då det man virkar på förväntas bli NÅGOT...! Hehe...
Imorse blev det en promenad och hälsa på djuren! Inga bilder, då jag pratade med lilltjejen i telefonen nästan hela vägen...
...tog en sväng in på Coop på hemvägen, behövde några grejer, men köpte också fina blommor! 🌹 Bra för humöret!
Mellan tvättmaskins-omgångarna annars, har jag bakat fröknäcke, hade fyra äggvitor sen igår...
...och nu ätit lunch! Gjorde en spenatsoppa med bitar av zucchini, fetaost och lax! Mums! Ooops, så mätt!
 
Nu sätter jag mig i min fåtölj för en stunds vila! ♥️
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0