Fånga Dagen! ☀️

Hej där!
En lugn förmiddag (efter en riktigt skön natt i renbäddad säng!), frukost, disk och lite virkning... Vid ettiden åkte vi ner till ’Viken’, tog en fika hos Mäster Bagare 👨‍🍳, wienerbröd och kardemummabulle, i solen! ☀️ Sommar, när den är som bäst! ☕️ Tack, Mäster + Mr Gunnar👨‍🍳👨‍🍳! Och förstås Fru E👩‍🍳!
Vi åkte vidare och handlade mat... och en KROK till min supermopp! Yiiiihaaa! 
Så braa det blev! Jag är supermopsigNÖJD! 🤩 Nu ska jag skaffa en hemma också...
Bra lchf-mat idag, grillat kött och grekisk sallad...
...men så blev det efterrätt...
...ja, mannen var ute på förmiddagen och plockade lite blåbär...
...och jag blev så sugen på paj och vaniljsås!! Mums, den blev perfekt! 💙
 
Ja, hörni, absolut en skön semesterdag! Minnen att spara till en mörk och kall dag i december...
 
Kram på er!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0