Linköping t/r...

Hallou!
Körrep igår, så kuligt! Men jag saknar faktiskt att stå där med dem och ösa! Jo, det ger en helt annan känsla... men de har fixat det såå bra, trots allt! Älskade kör... 💛
Ja, vi åkte tidigt till Linköping imorse, mannen hade några viktiga ärenden... och jag fick ett blombud! 💛 Min lilla flicka... TACK, gumman, såå fina!
De fick naturligtvis följa med till Landet! Jo, för nu är vi tillbaka här!
Och tack, TACK alla, för fina grattishälsningar på min födelsedag! Ni är så snälla!
 
Nu är det dags att läsa en stund, snart klar med del 4... 🤗
 
Puss & kram!
💛💜💛💜💛💜💛
M
2020-04-30 @ 21:37:07

Grattis på födelsedagen bästa Pia 🥂🎂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0