Chokladbiskvi... ♥️

Hej på er!
Åkte via Norrköping hem från Landet, plockade upp lilltjejen! ♥️ Hon följde med hem och åt pappas gulaschsoppa och nybakat surdegsbröd från 🌟’Sveriges Bästa Konditori’!🌟 Haha, jo, vi tror det... 😁 Efter maten åkte hon och jag ut till Mamma/Mormor, jo, vi hade lovat hennes favoritfikabröd... CHOKLADBISKVI! 🥰 Jo, vi brukar ge henne en, då och då, närhelst det finns något att fira... om det nu är att fira hennes 2-åriga dödsdag, men ni fattar...
Höst hos Mamma... 🧡
Vi bestämde att fortsätta inåt stán, gå lite i affärer, kanske ’shoppa loss’, en regntung-dag som denna...?! ☂️ Det visade sig vara lite svårt faktiskt, kanske var ingen av oss på riktigt shopping-humör ändå... 🤥 Fikade gjorde vi, gott, men sött, sött...! Summan blev en fin kofta, som lilltjejen till slut köpte, jag = noll... lika bra det...
Hu...
Lilltjejen tog tåget tillbaka till ’Norpan’ och jag åkte hem och diskade, startade tvättmaskinen och drog i mig lite ’mat’... tänkte gå ner på militärgympan senare... 💪🏻💪🏻💪🏻 ...hehe...
 
Kramar till alla, glada, ledsna, friska, pigga, söta, fula, knasiga, jobbiga, ’egna’... 
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
...KRAAAAAAAM!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0