Bröd i mikron...

Gókväll!
Var sugen på bröd idag och hittade ett recept på bloggen 56kilo, ett enkelt lchf-, gjort i mikron...
 
 
...men det blev alldeles för torrt! Kanske blir det bättre med dubbel sats och ’gräddat’ lite mindre tid...? Nja, testa, om ni vill... tala gärna om vad ni tyckte!
Det såg ju bra ut, men njae... åt inte upp båda... 😑
Åt rester på helgens broccoli- och kasslerlåda... sisådär... 😲 ...var kanske inte så sugen...
 
Kören gjord, såå kul och svettigt! Haha, jo, men jag tar i ’för kung och fosterland’, klart man blir svettig!! 😁 Men det är såå roligt! Imorgon blir det bara yoga i stán, ska fixa några ärenden också, när jag ändå är där, ja, i stán alltså! 
 
Till helgen ska jag ut och resa då, till Kopparberg och min kompis’ lantställe! Mysigt! Tydligen ska det bli sommar igen, runt tjugo grader! Det tackar vi för! ☀️
 
Ha en härlig kväll och kram på er, alla!
☀️💛☀️💛☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0