Rullande räkmackor...

Hallå, hallå!
Var inte helt ’pepp’ på att ge mig ut och vandra efter maten, var trött efter morgonens träning... 🙄 ...men, visst gick jag! Kolla, så vackert! Lite regngrått, men friskt och härligt!
Går rätt fort in till stán ändå... Domkyrkan! 🌟
Så fort jag kommer in på ’Friskis’, känner jag som ett lugn, jag trivs där! ♥️ Bra yogapass, som alltid!
Domkyrkan från ett annat håll...
Gick genom kyrkogården hem, nja, inte där Mamma finns, men jag gillar stämningen, lite samma som i kyrkan... många gamla gravar...
På vägen till stán, gick jag förbi det här bageriet och det luktade sååå gott! På savasana/sista vilan på yogan, började plötsligt räkmackor rulla innanför mina ögonlock...!! Haha, så räkmackor it is!! Köpte en härlig hålkaka på vägen hem, räkor har jag i frysen... mums!
Lite vila en stund, fortfarande några sidor kvar i boken... gäsp... jag är trött, gått mycket...
 
Höres...
❤️🧡💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0