Kompishäng! ♥️

Hej där!
En bra långpromenad imorse, med min ’bästaste’ barndomsvän i telefonen, en bit! ♥️ Härligt! Gick hem och åt frukost och tog en dusch... 
Hade på ett sätt sett fram emot en ’egen’ dag, inga måsten och bara... vila...? 🙄 Men... plötsligt kändes det inte alls lockande, så jag bestämde att åka på trevligt ’äventyr’ istället! Köpte med mig fikabröd och hoppade på landsortsbussen 🚌!
 Gillar att åka sån här buss! Hehe! 22 minuter, ut på landsorten! 🤗
Mm, hamnade hos min ’bästaste’ bloggkompis! ♥️ Mysigt! 
Blev t o m bjuden på finlunch, TACOS! 👍🏻
Efter timmar av ’prat’, tog jag bussen tillbaka till stán! 
Nu blir det nog inte många fler steg att räkna idag, jag är nöjd! Nu kan jag njuta under värmefilten en stund!
 
Hej på er, hörs någon gång imorgon!
🌟



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0