Hjärtsallad...

Hej där! Vad gör du? ♥️
 
Min springrunda imorse gick väl hyfsat... men jag tycker fortfarande det är tungt att springa... Kanske springer jag inte tillräckligt ofta nu, för att bli bättre...? 1-2 gånger i veckan, ger för lite övning... Äsch, det gör inte så mycket, jag springer så mycket jag orkar, jag är nöjd ändå! 👍🏻
Brunch när jag kom hem, det smakade gott! Ja, klockan var nästan halv elva...
Så det blev en sen lunch nu vid halv fyra... Jag gjorde en zucchinisoppa och sen rostade jag hjärtsallad i ugnen, med bara lite olivolja och salt, det var riktigt gott! Kallrökt lax och grönsaker till...
Om ett par timmar ska jag ner på Friskis och shaka loss! Kul! Den här veckan har jag varit flitig och gjort två ’pass’/dag! 😨 Jo, faktiskt... yoga/gympa, styrketräning/promenad ca 8km (+kören!), stavpromenad 6km/gympa, springrunda 6,4km/dans! Imorgon blir det bara styrketräning på morgonen, sen tar jag ledigt till söndag... 🤗 Nån måtta får det väl vara!!
 Imorgon är dessutom ny månad med ny ’livsplan’, jo, jag håller i den, gör fortfarande en för varje månad, jätte bra! 👍🏻 Tänkte införa en liten ny rutin i November - mindre skärmtid! Nja, egentligen inte för att den ’stjäl’ tid, jag HAR tid... just nu i alla fall... men tycker att jag blir trött av det! Jag kan bli trött av läsning också, men på ett annat sätt... Hur bloggen påverkas är framför allt, att jag tänkte mig ETT inlägg/dag, jo, för jag får bara EN TIMME vid ’paddan’...! Förmodligen blir det till eftermiddag/kväll, då jag kanske också har mer att skriva om... Ja, vi får se hur det går, jag tycker ju bloggandet är såå roligt, så jag kanske kommer sakna det hemskt mycket... 😕 Men jag testar November, så får jag utvärdera sen!
 
Bra, då har vi en PLAN! 👍🏻
 
Hoppas ni har och har haft en bra dag! Jag lovar att vi hörs igen imorgon! 
Puss & kram på er!
🖤🧡🖤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0